dinsdag 22 januari 2013

Tweeling. Wie is m'n baasje?

Vannacht heb ik iedereen wakker gehouden. Ik moest namelijk overgeven en ik had diarree. Maar ja dat was eigenlijk een beetje mijn eigen schuld. Want ik had plastic gegeten. Als het even kan eet ik alles op wat ik tegen kom.
Gister verveelde ik me, en wat ik altijd doe als ik me verveel; alles wat op de grond ligt oppakken en aangeven. Nou, toen verveelde ik me niet meer hoor! Want de hele vloer lag bezaaid met speelgoed van een klein mensje. Een kindje noemen ze dat. Het kindje vond het niet leuk dat ik aan haar speelgoed kwam, maar des te leuker vond ik het. En om er nog een schepje boven op te doen, heb ik dus ook wat plastic op gegeten. Ha!
Maar uiteindelijk had ik alleen mezelf er mee. Poeh wat een buikpijn had ik.

Of het aan de slechte nachtrust lag weet ik niet, maar ik had vandaag echt geen zin om te luisteren. En honden-huisgenootje Nina ook al niet.
Vandaag kwam Justine op bezoek. Dat is de tweeling zus van het baasje (ja soms raak ik in de war. Wie is nou m'n baasje? Tante Justine is namelijk net zo streng maar houdt ook net zo veel van knuffelen als baasje). En ze werden wel een beetje gek van Nina en mij omdat we maar niet luisterden, lachen joh!
Sowieso heb ik een beetje last van mijn hormoontjes. Ach hoort er bij.
Ik vind het altijd gezellig als tante Justine komt. Ik geef haar graag kusjes met m'n grote natte neus. Zie foto. Wel jammer dat Swiffer niet mee was.

Ik heb tegenwoordig ook niet zo veel zin meer om bij het baasje te gaan liggen na een aanval. Vaak loop ik dan gewoon weg, want ja ik heb mijn werk toch gedaan?! Ik heb tenslotte die aanval aan gegeven.
Alleen als ik op de bank mag liggen als baasje een aanval heeft gehad, dat doe ik wel graag. Dat vind ik heerlijk. Zie foto.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.