dinsdag 15 januari 2013

Bijzondere band

Vandaag ging baasje weg zonder mij. Het was lang geleden dat ik alleen moest blijven. Om dit te verwerken heb ik de mat maar aangekauwd en de duimbrace van baasje kapot gemaakt. Tja je moet ergens je frustratie kwijt.

Het duurde zo lang, bleek dat baasje allerlei onderzoeken kreeg in het ziekenhuis wat langer duurde dan verwacht. Er lag ook overal sneeuw dus stonden ze lang in de file. Omdat baasje zo moe was ging de training vandaag niet door. Dat kwam mooi uit want Erika kon ook niet. Nu moeten we nog twee weekjes wachten.

Ik vind de sneeuw heerlijk! Het liefst ren ik keihard rondjes. Ik heb een bijzondere band met de sneeuw. Vanwege mijn naam natuurlijk! Oh en vergeet de kleur niet. Die komt ook overeen met mijn vacht. Zo kan baasje leuke zoekplaatjes / foto's maken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.