woensdag 2 januari 2013

Oud&Nieuw en "brengen"

Oud en nieuw is weer voorbij. Ik snap niet waar mijn honden-huisgenootje Nina zich zo druk om maakte. Ik vond de knalletjes gelukkig niet zo erg. Mijn baasje wel, ik heb wel een stuk of drie aanvalletjes van haar aangegeven.

Gisteren was mijn baasje een beetje ziekjes. Ze vertelde tegen mij dat dat waarschijnlijk komt doordat ze zo veeel aanvalletjes heeft en daardoor niet echt kan herstellen tussendoor. We hebben samen nog wel een filmpje gemaakt waarin in laat zien dat ik gevallen voorwerpen opraap en aangeef, met mijn voorpootjes op baasjes schoot.


1 opmerking:

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.