dinsdag 8 januari 2013

Geen zin om braaf te zijn

De laatste dagen heb ik geen zin om braaf te zijn. Ik geef wel aanvallen aan, dat dan weer wel. Maar me netjes gedragen, nee daar heb ik even geen zin in.

Zo kwam er gisteren iemand naar de rolstoel van baasje kijken, omdat er een andere rugleuning in moet. Die mevrouw zat de hele tijd maten op te meten. Zo'n meetlint slingert zo lekker heen en weer, ik kan daar heel leuk achteraan hollen. En als ze mij dan weg duwen ga ik er lekker tegen in, en snuffelen, en likken.
Hmmm, leuk hoor. Alleen baasje vond het niet zo leuk. Dus op een gegeven moment moest ik naar boven, samen met honden-huisgenootje Nina. Normaal gesproken vind Nina dat helemaal niet erg maar ik heb Nina lekker opgefokt. Dus hielden we boven een mooi concert. Dat vonden de buren vast ook heel leuk.
Ook heb ik het traphekje de andere kant uit geduwd, hij hoort die kant helemaal niet op te kunnen buigen dus dat vond ik wel knap van mezelf.

Snow met de gentle leader.
Netjes naast de rolstoel lopen, daar had ik ook even geen zin meer in. Ik was inmiddels van de gentle leader af en ik mocht weer mijn normale halsband om. Maar nu moet ik de gentle leader weer om. Oke, oke ik heb het door. Ik mag niet trekken. Baasje krijgt pijn als ik te hard trek, dat is eigenlijk niet zo leuk. Dus daarom trek ik nu niet meer, met hulp van de gentle leader. Ja ik heb nou eenmaal een reminder nodig. En dat doet de gentle leader, want die zit om mijn neus, dus als ik dan trek wordt mijn hoofd automatisch weer terug getrokken. En druk op mijn snoet vind ik niet prettig.

Veel meer heb ik jullie niet te vertellen eigenlijk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.