maandag 14 januari 2013

Lekker winter weertje

 
 
Vandaag heb ik heerlijk genoten van de winter. Het was lekker fris maar toch zonning buiten en daar hebben mijn baasje en ik van genoten, we hebben veel gewandeld. Er was eigenlijk sneeuw verwacht maar wij hebben geen vlokje gezien. Er lag wel ijs op het water.
 Ik heb zonder de gentle leader gelopen en niet getrokken! Goed van mij he. Ik heb veel eendjes gezien, die vind ik geweldig. Ik kan er uren naar kijken. Maar nog liever ren ik er achteraan natuurlijk! Hier een foto van baasje en ik in de vroege avond. Morgen komt Erika weer, dat is de mevrouw van de lekkere kaasjes! (dan gaan we weer hard trainen)


Bij de eendjes kijken
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.