dinsdag 7 februari 2017

Happy in de krant!

Wat een aandacht voor mijn collega-vriendjes de laatste tijd. Nu stond mijn lieve vriendinnetje Happy (kennen jullie haar nog?) in de krant!
Happy is de kleinste ADL hulphond van Nederland. Van snuit tot staart is ze maar 50 cm. Wat een verschil met mijn grote ijsberen-lijf hè!

Happy komt bij mensen vandaan die haar mishandelden. Ze zat vaak vastgebonden buiten. En moet je kijken wat voor een geweldig leven ze nu mag leven, bij haar baasje Jantine. 


Happy vond de foto een klein beetje spannend. Orange pictures/ Wout van Zoeren

Klik hier om het artikel te lezen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.