dinsdag 31 januari 2017

Mijn baasje heeft haar leven terug, nu Fiona nog!

Toen mijn baasje nog een klein beetje jonger was, zat zij een hele tijd opgenomen in een epilepsie centrum. Ik was toen nog niet geboren. Zij heeft daar iemand ontmoet, haar naam is Fiona. Fiona heeft weer een slechte periode waarin zij wel 20 tot 30 aanvallen op een dag kan hebben. Fiona is een goede vriendin van ons, en we zouden het erg op prijs stellen als jullie naar haar bijzondere verhaal willen kijken.

Zij kan haar leven terug krijgen met behulp van een hulphond, net zo eentje als ik! Maar dit geld moet ze bij elkaar zien te krijgen door middel van crowdfunding, want de verzekering vergoed geen epilepsie-hulphonden.

Mijn baasje heeft haar leven, en een beetje onafhankelijkheid terug gekregen. Nu Fiona nog! Alle kleine beetjes helpen.

www.hulphondvoorfiona.nl

Het is gevaarlijk om alleen te zijn. De wc is beneden en ik kan niet alleen de trap af. Er hoeft niet veel te gebeuren om in een levensbedreigende situatie terecht te komen. Mijn vriend moet gewoon werken dus er kan niet altijd iemand bij mij zijn. Op zulke momenten ben ik te bang om mijn bed uit te gaan en moet ik naar de wc op een po stoel. 
Daarom ben ik nu heel hard opzoek naar een maatje, een hulphond. 

1 opmerking:

  1. Het blijft belachelijk dat er onderscheid gemaakt wordt tussen hulphonden en hulphonden... alle hulphonden zijn hard nodig! Daarnaast bieden ze ook nog eens troost, liefde, afleiding, noem maar op. Allemaal dingen die iemands gezondheid ten goede komen. En dat zou uiteindelijk juist weer geld kunnen uitsparen bij de verzekeringen.... Ik hoop dat het via crowdfunding lukt!

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.