zaterdag 7 januari 2017

Handbiken

Sinds kort heeft John (baas van Daan) ook een handbike, hij heeft al vele kilometers gemaakt, maar hij woont niet dicht bij ons in de buurt en dus hadden onze baasjes nog nooit samen kunnen fietsen. Met oud en nieuw zaten wij in een huisje op een vuurwerkvrij park. Hoewel ik best goed om kan gaan met de knallen van het vuurwerk, is het voor baasje iets te veel van het goede (overprikkeld) en dus is zo een huisje wel een uitkomst. John had een busje geleend en heeft zo zijn handbike kunnen vervoeren. Baasjes handbike past in de auto, en zo hebben we onze handbikes bij het huisje kunnen krijgen. We hebben onze eerste gezamenlijke handbike rit gemaakt. Wat was dat genieten!


1 opmerking:

  1. Wat gezellig! Jammer dat dit niet op regelmatige basis kan. Maar af en toe zo maakt het ook weer specialer, extra genieten! Ik had de luxe dat mijn dochter en haar vriend sinds kort bij het bedrijf wonen op het Industrieterrein en heb daar met mijn hondje oud- en nieuw doorgebracht. Ik moet zeggen, de rust beviel ons prima, want hier is achter mijn huis het evenemententerrein en daar is melkbusschieten (carbid) van 10 uur 's morgens tot 2 uur 's nachts zonder onderbreking... De ruiten rinkelen constant!

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.