maandag 13 februari 2017

De wolken doen mij na

Met enige regelmaat laat ik het sneeuwen in de woonkamer. Dit doe ik dan door te spelen met een knuffel of een kussen, of iets anders met een soorgelijke substantie van binnen. Als je dat dan heel hard door elkaar schudt, dan POEF heb je sneeuw! Voeral grote witte vlokken door de kamer. Leuk is dat. Ik ben dan altijd erg trots op mijn creatie.

Het is mij opgevallen dat de wolken dit idee van mij hebben overgenomen. Af en toe, als ze een gekke bui hebben, helpen ze mij mee, en komt er zelfs sneeuw uit de lucht vallen.. Gek is dat. Ik kijk dan uit het raam en ik vraag mezelf af of de baasjes van de wolken dan ook zo veel reserve knuffels in de kast hebben liggen (die van mij heeft er een paar in de voorraad kast liggen, die heb ik heus wel gezien..)





2 opmerkingen:

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.