woensdag 15 februari 2017

Video: Hyper de pieper helpen

Soms word ik heel erg blij en enthousiast. Wat is er nou leuker dan je baasje helpen met allerlei taken, haar blij maken, en ondertussen een boel kusjes geven?!
Vaak doe ik mijn werk secuur en rustig, maar je moet af en toe de boel ook even helemaal omgooien. Zodat je niet in een sleur terecht komt. Dus regelmatig ben ik helemaal blij en hyper de pieper, en dat laat ik dan ook zien in mijn ADL taken. Ik klets er dan ook lekker op los. Baasje moet er dan een beetje voor zorgen dat ik weer rustig wordt en niet over de top enthousiast word.
Baasje is het inmiddels wel gewend, en vind het niet erg. Dit is hoe ik ben, en het is oke. Ze hoeft geen rustige stille serieuze hond, want dat ben ik niet.

Af en toe kan ze me wel achter het behang plakken

Waarom laat je dit zien? Hoor ik mensen zeggen, want zo perfect ziet het er niet uit. Nou mensen, geen enkele hond is perfect.
Alhoewel... ik ben best wel perfect in het signaleren van aanvallen. Dat kan ik dan wel weer héél erg goed! En daar gaat het om.




1 opmerking:

  1. All work and no play, ja dat kan niet hoor. Soms moet je je even lekker uitleven! :D En je bent toch een lekker ding!

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.