maandag 4 februari 2013

Hormonen!!!

Baasjes hebben het maar druk met mij. Ik mag niet meer in de buurt bij Nina zijn, en we mogen niet meer alleen gelaten worden. Ik kan er niks aan doen, maar dat is nou eenmaal hoe de natuur werkt --> ik wil Nina dekken!

Baasjes willen dit NIET. (maar stiekem lijkt het Melanie wel heel schattig, kleine bruine Snow'tjes. En kleine witte pluizige Nina'tjes). Maar het gaat nou eenmaal niet.

De training en het alarmeren staat voor op. Puppies zouden natuurlijk een grote stoorzender zijn. Ik moet 100% gefocust kunnen zijn op het signaleren van aanvallen.
Nina is al tien jaartjes oud. Het is gewoon zielig om haar een nestje te laten baren.  Kan ze dat wel aan? En er is ook nog een kans dat ze de pups af stoot.
Het is veel te druk. Mijn baasje was al super druk met mij, toen ik met mijn 8 weken thuis kwam. Ik ben namelijk de makkelijkste niet. En zoals al eerder aangegeven heb ik nou eenmaal een gebruiksaanwijzing nodig. Als de puppies zoals ik worden, ligt baasje de hele dag plat vanwege de stress!

Dus, vandaag moets baasje maar even met de dierenarts bellen. Ik wil ook best bellen met mijn gebabbel maar ik ben bang dat de dierenarts dat niet verstaat.

Morgen word ik geholpen! Om 9 uur wordt ik verwacht bij de dierenarts. Ik mag dan vanavond vanaf zes uur niks meer eten. Alleen drinken. En morgen middag mag ik weer opgehaald worden. Eigenlijk weet ik helemaal niet wat mij te wachten staat, we zullen het zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.