zondag 9 juli 2017

Waarom mogen sommige mensen mij wel aaien?

Wat mogen we nou eigenlijk wel, en wat mogen we niet? Waarom mogen sommige mensen mij wel aaien en anderen niet.

Nou, het zit zo: de regel is, je mag een hulphond niet aaien. Niet afleiden, dus ook niet aan staren, geluidjes maken, mij vertellen dat " je me niet mag aaien maar dat ik wel een hele mooie hond ben" of op een andere manier de aandacht trekken van mij of mijn collega's.
Mijn baasje heeft vrienden, en sommige vrienden zien mij zo vaak dat het oke is als ze mij aaien (dit is in de thuis situatie voornamelijk). Ik raak niet afgeleid van ze. Ik blijf dan nog steeds signaleren voor baasje. En als ze me roept sta ik meteen bij haar.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.