donderdag 17 maart 2016

Weer eens een video

Ja, ik dacht laat ik maar weer eens wat dingen uit ons dagelijks leven laten zien. Momenteel is dat niet erg veel zoals jullie weten, maar óók op deze dagen zijn wij een goed team.
Als baasje heeft gedoucht, en ze heeft een lege bus Rituals shower gel perongeluk laten vallen, dan ruim ik die even voor haar op. Net als rond slingerend vuile was of oud papier. En nee dit is geen rommel.
Ook kunnen jullie zien hoe zen ik word als ze piano speelt. Dat heeft baasje dit jaar eindelijk weer opgepakt. Jammer genoeg lukt het nog niet om veel te spelen, soms zelfs een paar weken niet, maar er is een begin gemaakt en dat is het belangrijkst.

Soms heeft baasje het gevoel dat ze tijd verspilt doordat ze zo veel moet rusten. Maar je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet te genieten.



3 opmerkingen:

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.