woensdag 16 maart 2016

Bulters Mekke at Sea

Zondag was de dag waar ik, mijn baasje en veeeele anderen naar uit hebben gekeken. Namelijk: Bulters Mekke at sea. Alle hulphonden teams werden uitgenodigd naar het strand te komen en de honden heerlijk te laten uitwaaien.
Aangezien iedereen wel een chronische aandoening/ziekte heeft was dit een super leuke en bijzondere dag. En voor ons is het ook niet zo vanzelfsprekend. Maar ooooh wat hebben wij genoten.

Baasje met twee vrienden!


Toen we aan kwamen zag ik alleen maar zand, zand en zand. In de verte was er zelfs water, maar ik heb net gedaan alsof me dat niet interesseerde, beetje pootje baden en zo, maar niet zwemmen.
Al snel zag ik mijn grote vriend Daan en baas John, samen met Jazz en Knut met hun baasjes. Oh en zo veel andere honden dat ik ze niet heb kunnen tellen. Binnen no-time was ik overprikkeld, mede doordat mijn baasje dat ook was. En toevallig ben ik erg goed in het spiegelen van mijn baasje.





1 opmerking:

  1. Wat een mazzel met het mooie weer! Jullie hebben een prachtige dag gehad, ik hoop alleen dat jullie niet daarna weer een terugslag hebben gehad vanwege de overprikkeling.

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.