woensdag 12 augustus 2015

Belangrijk onderwerp in de media

Omdat wij (mijn baasje en ik) het zo belangrijk vinden dat er meer aandacht komt voor het niet-afleiden-onderwerp van hulphonden, hebben we onze energie gestoken in de media aandacht die we kregen n.a.v. het facebook bericht. In de facebook post legde ik uit dat je een hulphond niet mag afleiden omdat het ernstige gevolgen kan hebben voor de baas. De meeste mensen zijn zich daar niet bewust van, dat beseffen wij ons, vandaar de media aandacht.

Ons artikel in de telegraaf:
Bron: Telegraaf van 12 augustus 2015
Ook is er een heel mooi filmpje van ons gemaakt door Dogtime.nl






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.