dinsdag 22 juli 2014

Opruimen

Poeh, ik heb wel een beetje last van de warmte. Gelukkig heb ik mijn koel-deken en hebben mijn baasjes vaak de ventilator aan. Daar ga ik dan heerlijk voor liggen, het liefst op mijn rug.
Ondanks het warme weer gaat het werken natuurlijk gewoon door. Ik maak grote vooruitgang met trainen (langs honden lopen zonder blaffen). Met de grote baas gaat dit echt met sprongen vooruit. Met mijn kleine baasje vind ik dat wat lastiger, ik wil haar beschermen. Maar dit komt vanzelf goed. Als het bij de grote baas kan, kan het bij mijn baasje ook.

Hier nog een leuk filmpje waarbij ik mijn baasje help met opruimen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.