vrijdag 11 juli 2014

Onder de schommelbank

Ik heb een paar favoriete plekjes in de tuin. Een daarvan is natuurlijk mijn zand berg. De ander is onder de schommelbank. Mijn baasje zit vaak op de schommelbank dus ik vind het fijn om daar onder te liggen. Het doet alleen zo'n pijn als ik m'n kop stoot wanneer ze heen en weer schommelt. Het gekke is dat de schommelbank dan ook weer terug komt waardoor ik opnieuw m'n kop stoot. Hmm, wat zou ik daar aan moeten doen? Ik weet een ding: Gewoon met mn kop omhoog blijven liggen werkt niet. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.