vrijdag 7 maart 2014

Vriendje of collega?

Gisteren heb ik mijn vriendje Abel weer gezien, of moet ik eigenlijk zeggen; collega? We zijn beide epilepsie honden. Super leuk natuurlijk! Ook bijzonder, je ziet niet zo vaak een seizure hond. Laat staan twee. Laat staan een poedel en een herder...
Ik was, zoals altijd, erg geobsedeerd door mijn bal. Daardoor heb ik niet zo heel veel aandacht voor andere honden. Ik ga dan ook niet zo snel samen spelen, dat doe ik alleen met Nina. Ik weet toch zeker dat Nina er niet vandoor gaat met mijn bal. Toch vind ik het leuk om Abel te zien, ik kon goed kijken hoe hij dat nou eigenlijk allemaal doet. Je weet wel, aanvallen signaleren enzo, niks bijzonders verder. ;-)
Het was een erg gezellige wandeling, zeker voor herhaling vatbaar.

Baasje kon het natuurlijk niet laten en heeft weer een filmpje gemaakt. Dit keer met de nieuwe video camera, dat is natuurlijk betere kwaliteit dan de video's van haar telefoon. Dit betekend veel meer filmpjes van Snow!
 Ze moet alleen nog een beetje leren om die camera stabiel te houden met die flubber armen van haar.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.