woensdag 23 oktober 2013

Een dagje mee


Baasje krijgt vaak te horen dat mensen geen video's kunnen kijken op mijn website. Dat vind ik natuurlijk heel er jammer.. De enige manier waarop jullie altijd mijn video's kunnen zien is door ze via YouTube te uploaden. Dat heb ik nu dus ook gedaan.

Een dagje met Snow en Melanie op pad:





Als de video niet werkt, Klik dan HIER

Toelichting bij de video: Het is natuurlijk niet elke dag zo' n feest dat we heel lang naar het bos gaan. We proberen wel elke dag te gaan, al is het maar eventjes. Soms gaat het nou eenmaal niet omdat baasje andere dingen moet doen of omdat ze bijvoorbeeld te veel aanvallen heeft (gehad).
Ik heb nogal moeite met deze jas, ik ben de andere jas gewend! De andere jas heeft een gladde stof, deze niet, jemig wat voelt dat raar aan mijn tong ..

Een andere manier om de video's te kunnen bekijken, is door ze op de laptop / pc te openen. (Op iphone/ipad en bepaalde andere telefoons of tablets doen ze het vaak nog niet, hopelijk komt er binnenkort een update waardoor dit opgelost wordt.)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.