vrijdag 26 juli 2013

Snow-art

Mijn baasje is erg creatief en wil daar ook in verder gaan.
Sinds ze haar nieuwe laptop heeft, heeft ze het digitaal tekenen/schilderen ontdekt, dat doet ze dan met zo' n tekentablet. Ja, ik weet dat erg goed want ik zit er altijd naast, aandachtig te kijken.
Op dat ding kan ze dan tekenen, en dan zie je het zo op de computer verschijnen!
Ik had de eer om als eerste nagetekend te worden, ze moest een beetje lachen om mij omdat ik zo verschrikkelijk zielig overhit kan kijken. Ja, nou, het is heus niet leuk, op warme zomerdagen, als je een heule dikke vacht hebt..

Baasje zoekt nog likes voor haar facebook-pagina, want ja, voordat je er in verder gaat moet je eerst toch wat bekendheid krijgen.
Dus voor de liefhebbers, geef haar een like, ze zal er blij mee zijn!

KLIK HIER voor de fb-pagina

KLIK HIER voor de site

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.