vrijdag 17 mei 2013

Video kleedje brengen.

Vandaag zijn we begonnen met het aanleren van het dekentje brengen. We hadden namelijk weer een training met Erika van Bulters&Mekke.
Het commando is "kleedje".
Na een aanval heeft baasje het vaak koud dus dan is een dekentje wel lekker, en tijdens het terugzetten van haar heup heeft ze het dekentje ook nodig. Nu kan ik het naar haar toe brengen!

Klik hier voor de Video

Even een lijstje met alles wat ik kan, of waar we mee bezig zijn:

- Brengen (apporteren, dingen oprapen)
- Opruimen (spullen ergens in doen, bijv. in de prullenbak, of mijn speeltjesdoos)
- Aanvallen signaleren
- Praatje maken (blaffen)
- Duwen (deuren, kastjes, lades)
- Trekken (Jas uittrekken, deur open trekken)
- Naast
- Plaats
- Blijven (Blijven liggen/zitten waar ik zit)
- Wachten (Even wachten voordat ik een commando uit ga voeren)
- Ophouden
- Hier komen
- Terug (achteruit lopen, ergens van af gaan)
- Naar boven (de trap op)
- Naar beneden (trap af)
- Zit
- Af
- Op
- Kom maar met je pootjes (poten op schoot)

Voor de lol:
- Poot
- Twee poten (twee poten in de handen van baasje, ik sta dan op mijn achterpoten)
- Door (onder poortje door lopen, zigzaggen door de benen tijdens het lopen)
- Dood
- Over (springen)
- Kruipen


Volgens mij was dat het wel zo ongeveer, doei allemaal.
Pootjes van Snow


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.