woensdag 15 mei 2013

Even niet naar het bos :(

BOEHOE, de handbike is kapot dus nu kunnen we niet meer naar het bos. Hopelijke wordt hij snel gemaakt want ik mis het wel hoor. Normaal gesproken mag ik altijd los in het bos, maar nu mocht ik in de straat "vrij" lopen. Nou dat is lachen joh, er zijn een heleboel tuinen waar ik nog nooit geweest was en die heb ik allemaal uiteraard even verkend. Ook de poezen weten dat ze niet meer in mijn buurt hoeven te komen. Ze hoeven niet bang voor me te zijn hoor, ik heb namelijk wel eens een nachtje bij iemand gelogeerd met twee poezen, dat ging best goed. Ik vind het gewoon zo gaaf om ze op te jagen en er dan keihard achteraan te rennen.

Verder gaat het heel erg goed. De basis dingen gaan steeds beter, maar baasje blijft het lastig vinden dat ik zo'n kletskous ben. Dat is in sommige situaties niet zo handig omdat ik dan te hard klink. Ach, ik vind dat ze mij moeten accepteren zoals ik ben. Ik krijg nog steeds een heleboel complimentjes omdat de mensen mij zo mooi vinden. Ik krijg erg veel aandacht, en dat is dus een puntje waar we nog heel hard aan moeten werken. Want het liefst stop ik mijn neus in iedere tas die ik tegen kom en word ik door iedereen geaaid. Maar dat mag jammer genoeg niet als hulphond zijnde. Binnenkort krijgen we overal touwtjes aan de deuren, dus niet alleen in de gang en de voordeur. Dan mag ik nog veel meer kastjes / lades open trekken joepie!
Aankomende vrijdag hebben we weer een training van Bulters en Mekke, ik hoop dan weer iets nieuws te mogen leren. Ik zie het allemaal als een groot feest!

Baasje heeft me voor de grap nog een commando geleerd: "dood".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.