maandag 6 mei 2013

De Stiefeltoch

Logeren bij Swiffer

Afgelopen vrijdag tot zaterdag gingen we weer bij de zus van baasje logeren (en dus ook bij mijn vriendinnetje Swiffer.) Swiffer is ongeveer even groot als mijn kop, maar dat weerhoudt ons er niet van om beste maatjes te zijn! We houden erg van keten: 's nachts komen we elkaar stiekem opzoeken en dan gaan we lekker spelen. Zo komen onze baasjes niet aan een normale nachtrust doen, want dat spelen doen we natuurlijk niet zonder geluid. Gaaf hè? Jammer genoeg wordt onze lol vaak verpest doordat Swiffer dan in de bench moet. En uiteindelijk gaan we dan ook maar slapen, morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen en tijd om te spelen.
Ik heb Swiffer maar even geleerd hoe je je moet gedragen als baasje een aanval heeft. Zo kwam het dat baasje ineens 2 "hulphonden" had. Swiffer ging heel lief bij haar hoofd liggen.
Ja, de logeerpartijen bij Swiffer zijn een van de beste! Ik heb het daar zo naar m'n zin.
Bijschrift toevoegen


De Stiefeltocht

Gisteren hebben we de Stiefeltocht gelopen en de opbrengst gaat naar stichting Bulters&Mekke. Het was erg leuk om andere honden te zien die getraind worden onder begeleiding van B&M.
Op een gegeven moment dacht ik dat ik in een spiegel keek, maar we bewogen niet synchroon. Toen moest ik even blaffen van verbazing. Maar baasje heeft uitgelegd dat dat een andere witte herder was. Er waren ook veel poedel kruizingen viel mij op (labradoodle enz).

We heb en erg genoten van de tocht. Lekker lopen door de natuur, dat is wat ik het liefst doe met baasje! Ik  kreeg van Erika en van baasje zelf complimenten dat ik het zo goed deed. Dit keer heb ik niet eigenwijs gedaan en ook geen katten (honden) kwaad uitgehaald.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.