maandag 18 maart 2013

Het nut van een epilepsie / hulphond

Nou het is wel weer duidelijk geworden waarom baasje mij nodig heeft. En waarom andere mensen met epilepsie, of een andere vorm van aanvallen, veel baat kunnen hebben bij een hulphond!
Doordat ik haar aanvallen aan kan geven kan zij veiligheid zoeken, ze kan dan op de bank gaan liggen voordat de aanval begint en daardoor valt ze niet.
Maar zoals jullie weten heb ik er tegenwoordig niet zo' n zin in. Het gaat al wel iets beter, want ik geef het steeds vaker weer wel aan.
Maar wat kan er gebeuren als ik dat niet doe:


Juist ja, dikke vette bult! Baasje heeft een lichte hersenschudding, maar uit ervaring weet ze dat ze snel geneest (in tegenstelling tot vele andere mensen met Ehlers Danlos).

Wij vinden dat epilepsie honden gewoon weer verzekerd moeten worden door de verzekering! BOEHOE!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.