zaterdag 29 december 2012

Dus.. Iedereen heeft aanvallen?

Ik ben met baasje mee geweest naar een vriendinnetje van het baasje. Zij kennen elkaar uit het epilepsie centrum, vraag me niet wat dat is. Toen ik binnen kwam heb ik eerst de boel even grondig besnuffeld, ik schrok me een hoedje van een poezebeest. De poezen zijn toen naar buiten gevlucht en die heb ik de rest van de dag niet meer terug gezien. Zie je wel dat ik stoer ben. Ik heb heel erg mijn best gedaan om mij goed te gedragen en dat is aardig gelukt, al zeg ik het zelf.

En nu weet ik het zeker, iedereen kan aanvallen krijgen! Moet ik die allemaal aangeven? Want eerst ging Melanie en daarna haar vriendin. Ik heb natuurlijk allebei de aanvallen van te voren aangegeven. Want ik hou er niet van als ze hard vallen. Dus zijn ze allebei van te voren op de grond gaan liggen. Het was toch wel een grappig gezicht, twee meiden op de grond met een hulphond er tussen. Foto momentje. Jammer genoeg waren er ook weer wat gewrichten uit de kom, en ja zo goed ben ik nog niet dus daar kan ik niet bij helpen. Toen moesten ze uiteindelijk toch naar het ziekenhuis en ik mocht niet mee, dat was wel even moeilijk. Ik was eerst van plan om het op een brullen te zetten, maar heb me uiteindelijk toch nog netjes gedragen.
Nou nou, dat was ook wat.

Allebei naar het ziekenhuis, met twee ambulances. En samen op de eerste hulp, op dezelfde kamer. Als je dan toch naar de eerste hulp moet kan het maar beter zo, gezellig met je vriendin ;-)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.