zondag 30 december 2012

December 2012

Ik heb erg genoten van de maand december 2012. Deze maand is heel speciaal want er zijn een hoop belangrijke dingen gebeurt.

* Ik ben uit mij zelf de aanvallen van mijn baasje aan gaan geven.
* Ik heb uitgevonden hoe de achterdeur open gaat dus nu kan ik stiekem naar buiten gaan en lekker vies worden.
* Wij kregen te horen dat ik officieel opgeleid ga worden tot hulphond. Met dank aan stichting B&M!
* Ik heb voor het eerst in mijn honden leventje sneeuw gezien!
* Ik heb een hoop beesten vriendjes gemaakt.

Mijn honden vriendjes, Swiffer, Nina, DJ, Simba en de wollige gekke blèrende honden rechts boven.

Mijn baasje heeft mij de volgende dingen geleerd:
- "brengen" als mijn baasje iets laat vallen. Of als ik iets tussen twee personen heen en weer moet brengen.
- "naast" omdat ik jammer genoeg naast de rolstoel moet lopen ipv er voor
- "achter" omdat mijn baasje perse eerst door de deur wilt
- de kunstjes "over" en "door" (onder poortje door en over iets heen springen)
- "op" zodat ik met mijn voorpoten op baasjes schoot kan staan om iets aan te geven. Bijv wanner ze iets had laten vallen.



Joepie, koud onder mijn pootjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.