maandag 23 oktober 2017

Een collega-vriendinnetje er bij!



Baasje heeft in het epilepsie iemand ontmoet die, uiteraard, ook epilepsie heeft. Fiona heet ze. Dat was nog voordat ik geboren was, maar ze zijn nog steeds bevriend. Zo heeft ze gezien hoe ik mijn baasje kan helpen, en kwamen we tot de conclusie dat zij net zo'n lief maatje verdiend, die opgeleid kan worden tot assistentie hond. En het is gelukt!

 Ik mocht met de baasjes mee om de kleine hulphond in wording te ontmoeten. Ze is nog heel klein, ik kwam hard naar haar toe gerend maar besloot om voorzichtig te snuffelen. Het lijkt Daan, mijn beste vriend, wel! Maar dan in het klein. Ze vond mij wel erg groot.
Onze ontmoeting ging best wel goed, en daar is baasje heel blij mee. Want we zullen elkaar nog veel vaker gaan zien.



Lieve Puk, en baasjes Fiona en Wessel, wij wensen jullie alle geluk van de wereld en heel veel succes met de team trainingen!
Dikke dopneuskus van Snow

Klik hier voor de website van Puk




1 opmerking:

  1. Wat fijn voor Fiona! Ik wens haar en Puk veel succes! En Snow veel speelplezier met Puk.

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.