dinsdag 12 september 2017

Vrijgezellenfeest

Ongeveer 1,5 maand geleden had baasje haar vrijgezellenfeest. Ik mocht als enige man tussen alle vrouwen mee. Genieten! Maar ook een beetje spannend. 
Gelukkig kon baasje me wel een beetje gerust stellen, zo spannend was het uiteindelijk ook helemaal niet.

Collega Happy was er ook, en de chagrijnige hond van de ouders van baasje was er ook weer.
Het was een erg gezellige middag. Niet te lang - want dan is het te druk en krijgt baasje een aanval. 
Ik begon op het eind al zachtjes aan te signaleren dat het genoeg was. En dat bleek ook maar goed te zijn, toen we weer veilig thuis waren kreeg baasje de aanval. 
Zo hebben we toch kunnen voorkomen dat die aanval a la public kwam, of ergens op een oncomfortabele plaats.

Baasje is laatst met de grote baas getrouwd, in een hele mooie grote lange jurk in de kleur van mijn vacht!  Een Net-niet-helemaal-wit-maar-eerder-champagne-of-begie-kleur. 
Maar op deze dag mocht ik de show stelen met de "bride to be" kroon.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.