dinsdag 22 november 2016

Alleen thuis

Ik moet regelmatig even alleen thuis blijven. Dit is vooral in de avonden want dan moet baasje vaak met spoed naar een dokter. Mijn baasjes waren benieuwd wat ik allemaal zoal doe als ik alleen thuis ben, nou zoals je ziet ben ik hartstikke braaf. Ik loop alleen wat te snowberen en te kletsen, maar dat zijn jullie toch wel van me gewend.

Vandaag was eigenlijk de dag dat wij de jaarlijkse test zouden afleggen met Erika van Bulters & Mekke. Helaas kon dit niet doorgaan doordat baasje weer eens in het ziekenhuis lag.



Als baasje uit het ziekenhuis komt is ze vaak erg moe en beroerd van de medicijnen die ze heeft gekregen. Dan gaan we samen gewoon even goed uitzieken en uitrusten. Maar geen zorgen, wij zorgen altijd dat we er weer boven op komen! Zoals jullie weten genieten wij van handbiken (fietsen) in het bos, in de natuur, dat is dan ook iets wat wij dagelijks willen doen. Om dit te kunnen doen moet baasje daar wel toe in staat zijn en dat betekend dat er een goede motivatie is om goed voor ons zelf te zorgen en er weer boven op te komen. Want vechten, dat kunnen wij. We genieten van de pieken. En die dalen, die zijn er nu eenmaal. Zonder die dalen zouden we niet zo genieten van de pieken.

Op slechte dagen wijk ik niet van haar zijde!

1 opmerking:

  1. Ach lieve Snow, ik snap je wel. Alleen thuis terwijl jij eigenlijk op baasje moet passen, dat is ook moeilijk. Maar soms kunnen de dokters het even beter dan jij. En jij bent een grote stoere vent, dus het komt wel goed met jou! Baasje heel veel sterkte met al die aanvallen...

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.