zondag 22 mei 2016

Wat is er aan de hand?

De laatste dagen hangt er hier een energie in huis waar ik niet veel mee kan. Ik heb het nog nooit mee gemaakt, dus ik weet niet wat het betekend. Mijn neus ruikt dit voor het eerst. Soms moeten er mensen huilen, maar ze zijn niet verdrietig. Ik krijg het gevoel dat ze blij zijn maar toch doen ze een beetje gek. Ze gaan elkaar steeds knuffelen en als ze met mensen praten worden mijn baasjes gefeliciteerd. Dat is toch altijd zo met verjaardagen of zo?
Tja, wat moet ik hier nu mee. Ik weet wel dat ik er erg moe van word en dus steeds uitgeput in mijn mandje lig. Ook word ik af en toe wat onzeker, wat doen mijn baasjes toch? Wat spoken ze uit? Dus ik ga maar gewoon stevig tegen ze aan liggen en veel knuffelen. Mijn baasjes zijn blij, dus ben ik dat ook!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.