vrijdag 8 januari 2016

Gelukkkig nieuwjaar

Bal bal bal bal

uren knuffelen op slechte dagen
Wij hebben een ontzettend gezellige jaarwisseling gehad. Allemaal de beste wensen nog.
We hadden gehoopt met wat minder aanvallen het nieuwe jaar in te gaan, maar helaas. Wanneer we naar buiten kunnen genieten we daar vol op van, maar het komt tegenwoordig ook veel voor dat baasje gewoon een hele dag op bed ligt. Haar lijf heeft gewoon geen reserves meer, dus zodra ze iets onderneemt heeft ze een enorm lange herstel tijd nodig.
 Ook dat vind ik niet erg, dat hoort bij mijn baasje en bij mijn werk. Ik heb passie voor mijn werk/baas.

Wie handelt vanuit passie, heeft geen werk, maar leven. 

Wij kunnen heel goed saampjes knuffelen.
Gelukkig zijn er ook genoeg leuke momentjes dat ik lekker kan ravotten met mijn honden-vriendjes, en de grote baas die mij 's avonds uit laat. Wij zouden eigenlijk de basistest herhalen deze week, maar deze is afgezegd omdat mijn baasje die nacht daarvoor helemaal plat gespoten was vanwege een heftige aanval. Als een zombie de basistest doen zagen we niet gebeuren.

Wij zijn van plan binnenkort weer een nieuwe video te maken. We hebben zelf al een ideetje, maar wat zouden jullie graag op film willen zien? Ik show graag mijn kunsten!


1 opmerking:

  1. Wat sneu dat baasje zoveel aanvallen heeft. Gelukkig heeft ze jou en je doet heel goed je best Snow! Ik wens jullie allemaal een heel goed 2016 en vooral voor het baasje veel gezondheid en weinig aanvallen. Succes met de basistest, maar dat komt wel goed. En alle filmpjes zijn leuk, dus maakt niet uit waarvan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.