maandag 16 juni 2014

Nina is loops

Nina is weer loops, wat een pret. Dat ze ruim tien jaar ouder is maakt ons niet uit hoor. Dat ik gecastreerd ben maakt ons ook niet uit. Wij gaan er gewoon voor!
Baasje vind het duidelijk niet zo fijn, daar ben ik wel achter gekomen na een paar dagen. Dus ik heb besloten naar mijn baasje te luisteren en niet meer achter Nina aan te gaan. Maar denk je dat Nina het daar mee eens is? Zij komt me steeds met gierende hormoontjes uitdagen. Ik ren dan snel naar mijn baasje toe om achter haar benen te gaan staan. Dan kan Nina er niet bij.
Omdat dit mijn baasje veel energie kost probeert ze ons gescheiden te houden. Dan zitten wij bijvoorbeeld in de tuin en Nina binnen. Ik vind dat niet zo leuk.. Nina is toch mijn maatje, en wij kunnen best leuk spelen. Dus blijf ik gewoon door het raam kijken, misschien kan ik haar naar buiten staren?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.