dinsdag 18 februari 2014

Tekenen op de ipad

Hallo, daar ben ik even met een korte update. Van het weekend gingen baasje en ik naar de grote baas kijken. We gingen naar een donkere ruimte waar iedereen op elkaars tenen ging staan dansen. Ik snap niet wat mensen daar leuk aan vinden maar goed. Ik kon de grote baas ook nergens vinden, tot ik naar het podium keek. Daar stond hij dan, met een gitaar en een microfoon. 
Hij had een optreden van een oude band. (Een soort reünie.) Genaamd Dutch Crossing. Baasje zei dat ik het heel goed deed, hoewel ik juist niets deed, maar dat was blijkbaar de bedoeling. Laat in de avond gingen wij weer naar huis. 

De volgende ochtend werd ik wakker, en merkte ik het meteen. Baasje is overbelast. Vooral in naar nek, van het zitten zonder ondersteuning. Dat werd dus een dagje in bed door brengen. Geen probleem, dan kom ik er lekker bij liggen... Nadat de grote baas met me heeft gespeeld en heeft uitgelaten..

Als je, als mens zijnde, de hele dag op bed moet liggen ga je je misschien een beetje vervelen. Ik, als hond zijnde, kan dat dagen doen, zonder iets te ondernemen, en zonder me te vervelen. Mensen hebben dat nooit zo. 
Maar mijn baasje verveelt zich niet. Ze zat de hele tijd op de ipad te vegen, en keek mij steeds liefdevol aan. Op een gegeven moment snapte ik het. Ik ben het knappe model. Dus ik nam snel een paar poses aan. Leuk hoor zo'n bed dag. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.