donderdag 16 januari 2014

Ik kwam op TV!

Even een kort berichtje, want het typt zo lastig met mijn grote poten op de tablet van mijn baasje. 
Vandaag was ik op tv! Ik snapte er tijdens de opnames natuurlijk allemaal geen drol van. Maar ik vind het uiteraard geweldig om mezelf te zien op tv..
Nu kan iedereen zien wat een goede hulphond ik ben!

Mijn baasje was super zenuwachtig. Dat was een ding wat ik wel snapte. Ik weet dat zij er niet zo van houdt om in het middelpunt staan. Dus om haar wat te helpen heb ik ook een beetje zitten zingen tijdens de opnames. Dan ging de aandacht tenminste ook naar mij... Zie je nu wel wat een goede hulphond ik ben?!



Wij zijn onze lieve opa enorm dankbaar dat hij dit wil doen voor stichting Bulters en Mekke. Opa zit in de wedstrijd sport en zo kwam hij op het idee om jonge wedstrijd "kuikens" te verkopen. Het geld gaat naar de stichting dus automatisch ook naar mijn baasje en ik. Door deze stichting is het mogelijk om als hulphond te leven, zonder vrijwilligers en mensen die acties houden zoals opa, is de stichting niks. Want dan zouden ze de trainsters niet kunnen financieren, die nodig zijn om de baasjes te leren hoe ze hun honden moeten trainen.

Klik snel op deze link, en bekijk en lees het verhaal

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1123904/opa-verkoopt-duiven-voor-het-goede-doel.html#.UtghOWkAnyw.facebook



Nou, genoeg getypt, ik ga weer verder luieren. Ondanks dat blijf ik wel alert op mijn speeltjes. Vooral mijn ballen. GEK op mijn bal. Van mij. Allemaal van mij. 


2 opmerkingen:

  1. hoy Snow ik heb je gezien op tv je hebt het heel goed gedaan
    het programma wordt vaak herhaalt je zal vaak herkent worden ..
    verder mag je ook tegen je baasje zeggen dat ze het heel goed heeft gedaan en dat ze een hele leuke meid is :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, dat is lief, Ik zal het tegen mijn baasje zeggen :)

      Verwijderen

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.