zaterdag 25 januari 2014

Balletje vangen


Zoals jullie weten ben ik soms best een beetje lomp. Ik kon vroeger bijvoorbeeld ook niks vangen. Als baasje een snoepje of balletje naar mij gooide, zoals ze dat ook bij Nina kan doen, probeerde ik hem wel te vangen maar ik kon t gewoon niet. Nu was ik natuurlijk ook nog wel jong.
Tegenwoordig word ik steeds een klein beetje minder lomp. Een beetje lomp zal ik vast wel blijven. Dat hoort gewoon bij mij ;-)
Zie hoe goed ik balletjes kan vangen op dit filmpje:


Baasje en ik zijn het nieuwe jaar goed begonnen. Nadat baasje (en ik) even van oud en nieuw moest herstellen ging het eigenlijk wel goed. Dus dat betekend voor mij weer dagelijks minstens een uur de bossen in! We blijven dat niet alleen bij het veldje in de buurt. Ik hou er van om lekker los te rennen in het bos. Al let ik er wel op dat ik mijn baasje niet uit het oog verliest. Zodra dat wel gebeurt is er dikke paniek, dat snap je natuurlijk wel.  



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.