vrijdag 13 september 2013

Video's van de afgelopen weken

Halllo allemaal!

Ik wil jullie wat leuke filmpjes laten zien uit het leven van mijn baasje en ik.
De grote baas (Arjen) kwam onverwachts eerder thuis van werk. Toen hij naar huis reed, zag hij baasje en ik met de handbike rijden. Hij heeft ons gefilmd, het is wel leuk om terug te zien. Vinden jullie ook niet dat ik super netjes en hulphonden-achtig naast mijn baasje loop!?
Baasje deed een beetje raar, doe effe normaal zeg. Dat gegiegel en verliefde gedoe.. Ik kan er niet tegen.
Ze was gewoon blij verrast om haar vriend te zien.



Had ik jullie al verteld dat ik de laatste tijd nieuwe vriendjes heb gemaakt, waaronder Bram. Hij is ook een witte herder, wat een prachtige beesten zijn wij toch... 
Bram is net mijn kleine broertje! We lijken erg op elkaar. 
Onze baasjes hadden samen afgesproken, zij trainen allebei bij Bulters en Mekke. Dus wij gingen uiteraard met onze baasjes mee. Het leuke was dat we naar het bos gingen met zijn vieren, konden Snow en ik heerlijk spelen.
Toen we naar huis gingen waren we niet meer wit... Maar zwart.




Toen wij bij een andere vriendin aan het logeren waren, gingen we naar een honden parkje. Dat was  leuk! Ik heb met allemaal hondjes gespeeld en baasje en ik hebben samen gespeeld.


Ik mocht mijn bal mee nemen van baasje, leuk joh. Alleen het was wel errrug gevaarlijk. Er waren allemaal speelse honden die mijn bal wilden hebben.. Beschermen die handel!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.