zondag 27 augustus 2017

Nieuwe outfit

Baasje vind dat ik een lekkere kont hebt. (ze houdt
niet van die lage doorgefokte hondenkonten)


Ik heb er een nieuwe outfit bij. Het originele tuigje van Bulters Mekke vind ik niet lekker zittenn, maar hij is ook niet duidelijk (mijn vacht valt er overheen). Daarom gebruiken we vaak een K9 tuig, met de originele labels van Bulters Mekke er op. Nadeel is dat je veel namaa-hulphonden-hesjes hebt. Die baasjes doen net of hun hond ook hulphond is. En die gebruiken veelal ook gewoon K9 tuigen. Ze zijn immers vrij te verkrijgen.
We zijn blij met deze nieuwe outfit, ook duidelijk dat ik een hulphond ben en niet afgeleid dien te worden.


Blij! Hij zit lekker hoor.

2 opmerkingen:

  1. Baasje heeft gelijk hoor, je hebt echt een lekkere kont. Dat doorgezakt is niet gezond! En je nieuwe outfit is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Baasje heeft gelijk hoor, je hebt echt een lekkere kont. Dat doorgezakt is niet gezond! En je nieuwe outfit is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.