zaterdag 20 februari 2016

Bloemetje van de maand



Meer dan 17.500 mensen hebben de afgelopen weken gekeken naar de video “Dit is wat er gebeurt als je een assistentiehond aait”. Het begon als een actie van Melanie Schwanen, die in het ziekenhuis terecht kwam omdat haar assistentiehond Snow werd lastiggevallen.
Melanie kreeg daarom vandaag van BultersMekke het bloemetje van de maand, dat we vanaf nu maandelijks gaan uitreiken aan iemand die zich verdienstelijk maakt op het terrein van assistentiehonden.

Klik hier om het artikel op de site te lezen van BultersMekke

Ik vond dat ik daarom wel een ere plekje op de bank had verdiend ;-)


1 opmerking:

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.