donderdag 19 februari 2015

Diploma uitreiking

Een bloemetje voor Erika Bulters, onze trainster.

ons certificaat
Er is inmiddels al weer veel gebeurt. Afgelopen dinsdag was een spannende dag. We gingen naar de diploma uitreiking van Bulters en Mekke. Een tijdje geleden hebben we natuurlijk het examen afgelegd en zijn daarvoor geslaagd, nu konden we ons certificaat in ontvangst nemen. Baasje was enorm gespannen en had veel verschillende emoties, omdat het niet lang daarvoor uit is gegaan met haar vriend (de grote baas dus!). Omdat mijn baasje haar emoties in bedwang probeerde te houden heb ik alles er maar uit gezongen. Tja, als zij het niet doet, doe ik het wel. Ik denk dat ik naast het diploma, wat we hebben gekregen, nog wel iets anders heb verdiend: een plekje in het Guinness Book of Records: "Hond die het langste opera concert ooit heeft gehouden."

Mijn baasje gaat hard op zoek naar een eigen woning. Er moet een hoop geregeld worden en dat is niet 1, 2, 3 gedaan. De woning moet bijvoorbeeld rolstoeltoegankelijk zijn. Daarom heeft Raissa, vriendin van baasje, ons even in huis genomen. Super lief. We mogen een tijdje blijven logeren, en ze helpt ons ook om alles te regelen. Er is alleen iets wat ik enorm interessant, spannend, eng, maar tegelijkertijd ook wel leuk vind; ze heeft een kat! Ik vind het erg spannend, maar wil tegelijkertijd wel zo dicht mogelijk in de buurt komen om te snuffen.
Neusje neusje met Ninja
Gelukkig is Ninja een rustige kat, want baasje wil niet dat ik achter haar aan ren. Maar wanneer ze wat minder rustig doet, en bijvoorbeeld weg rent, wil ik achter haar aan. Dat snappen jullie natuurlijk wel. Ninja vind dat natuurlijk niet leuk, die klimt dan helemaal omhoog, bijvoorbeeld in het gordijn. Dat zou ik ook wel willen.. Maar we kunnen ook best lief zijn samen! Zie je, ik leer het wel, met katten om gaan.
Een kat in huis is natuurlijk weer een ander verhaal dan een kat op straat. Als ik een kat op straat zie moet ik aan iedereen even laten horen dat mijn stembanden het nog doen..


1 opmerking:

  1. Melanie, heel veel sterkte...relatie beeindigen is altijd vreselijk. En heel veel succes met het zoeken naar een eigen huisje. samen met snow kom je er wel <3

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Ik ben Melanie (1991) en ik heb het Ehlers-Danlos syndroom en epileptiforme aanvallen. Ik gebruik een rolstoel voor langere afstanden. Snow is mijn hond, wij leiden hem op tot hulphond met dank aan Stichting Bulters en Mekke.